רקע לבן
הכינו מראש רקע חלק ואחיד. צלמו את המוצר על רקע אחיד, חלק ככל האפשר עם עדיפות לצבע לבן. אם הפריט שאתם מוכרים הוא לבן או מחזיר אור, מומלץ להתארגן על רקע כהה.
אור יום
נסו לצלם את המוצר במקום מואר באופן טבעי. אם אין כזו אופציה, אפשר להשתמש בנורת LED המדמה אור טבעי ואם גם זה לא אפשרי, ניתן להשתמש בסדין לבן שיחזיר אור לכיוון המוצר.
משטח יציב
השתמשו בחצובה. גם תנועה קטנה עלולה לקלקל תמונה טובה. חצובה תייצב את המצלמה, תמנע טשטושים ותגרום לתמונה שלכם להיות חדה וברורה.
מרכז פריים
מקמו את המוצר כך שיתפוס 80%-90% מסך התמונה. הציבו את המוצר במרכז הפריים ושימו לב שהוא תופס את רוב שטח התמונה. הרווח בצדדים צריך להיות מינימלי.
אל תסתירו פגמים
בתיאור המוצר כתבו בפירוש מה לא תקין או מה התיישן בו. ודאו שאתם מצלמים לפחות תמונה אחת שרואים בה את הפגם בבירור.
תנו פרופורציות
הוסיפו פריט נלווה למוצר רק על מנת להדגים את הפרופורציות. אם אין צורך, ותרו עליו.אביזרים נלווים למוצר (כמו למשל מטען לאייפון כשאתם מוכרים רק את האייפון) עשויים לבלבל את הקונים. הוסיפו פריט נוסף לצד המוצר רק כאשר תרצו להדגים פרופורציה
אל תסתפקו בתמונה אחת
צלמו את המוצר מכל זווית. כשאתם מעלים מודעה ממספר כיוונים, אתם מעניקים תחושת ביטחון לקונים. זה בעצם הכי קרוב שתוכלו לתת להם ״להחזיק״ את המוצר.
אל תצלמו דברים שאסור
ילדים זה שמחה אבל אל תשלבו אותם בתמונות המוצר שלכם (או כל אדם אשר לא נתן את הסכמתו).
השתמשו בתגיות AI
לדוגמה: אם המוצר שאתם מוכרים לא שומש מעולם, תקבלו תגית ״חדש באריזה״. כדי לקבל תגיות חכמות, ניתן לשדרג את המודעה באזור האישי. גם תקבלו חשיפה מוגברת וגם תגדילו את הסיכוי למכור מהר יותר.