יד2 לעמוד הבית

עיצוב בלבן:  4 בחירות מוצלחות מיד שנייה שישדרגו לכם את הבית

החג הוא הזדמנות חגיגית לשינוי

הצבע הלבן הוא אחד הצבעים הכי אלגנטי, נקי וחגיגי שיש ועכשיו לקראת חג השבועות, זאת בדיוק ההזדמנות שלכם לשלב אותו בעיצוב הבית שלכם - בקלות, בנוחות ובמחירים נוחים במיוחד. אז איך לשלב את הצבע העל זמני הזה בבית ועל הדרך גם לתרום לסביבה ירוקה?

לא צריך להיות מומחים בעיצוב או להיות בעלי טעם משובח במיוחד, כדי להבין שפריטים בצבע לבן תמיד נראים יוקרתיים ואלגנטיים יותר. תוסיפו לכך שמדובר בצבע נייטרלי שתמיד משתלב בצורה אידיאלית עם צבעים אחרים בחלל ותבינו עד כמה משימת העיצוב הופכת פשוטה יותר.

קבלו את מצעד הפריטים שישדרגו לכם את הבית:

סלון לבן

מערכת ספות לבנה משווה מראה נקי בעל אפקט מגדיל חלל. אפשר לבחור סלון בגוונים שונים של לבן, אם תרצו מראה חם יותר כמו למשל צבע שמנת או לשלב כריות נוי שיוסיפו צבע וחמימות למרחב. אם עיצוב תעשייתי הוא העיצוב הנבחר שלכם שלבו פריטים משלימים כדוגמת שולחן סלון בצבע אפור או שחור. הפעילו את היצירתיות שלכם ואל תשכחו לוודא שהמראה הכללי של החלל כולו משתלב בהרמוניה.

פינת אוכל לבנה

פינת אוכל יכולה להיות לבנה לחלוטין ולכלול שולחן אוכל וכיסאות בצבע לבן או פינת אוכל שמשלבת את הצבע הלבן כמוטיב, כלומר שולחן אוכל לבן וכסאות צבעוניים או לחלופין כסאות לבנים ושולחן אוכל בצבע עץ או צבעוני.  אם אתם בוחרים בפינות אוכל לבנות בכללותן, כדאי לחשוב איך לשלב צבע בעזרת מוצרי נוי צבעוניים כדוגמת נרות, פלייסמנטים , פרחים ועוד. אופציה נוספת להכניס צבע, היא לצבוע את הקיר הקרוב לפינת האוכל בצבע בעל רקע כהה יותר.

חדר שינה לבן

בואו ננפץ את הסטיגמה שחדר שינה לבן זה משעמם! קצת יצירתיות שילובי טקסטורות כמו שטיחים רכים או רהיטים משלימים ותקבלו חדר שינה מושלם. הסוד בחדר שינה חלומי הוא בטקסטורות מנוגדות כמו מסגרת מיטה מעץ לבן, כריות נוי מקטיפה, מצעי סאטן ושילוב גווני לבן שונים (קרם, חלבי, אוף וויט ועוד). תמיד אפשר לשלב תמונה צבעונית, ספה בודדת ומעוצבת, צמח ירוק או פריטי נוי אחרים שמכניסים קצת צבע לחגיגה.

וילונות לבנים

אם אתם מחפשים למקסם את האור הטבעי בסלון שלכם ועל הדרך לתת תחושה של חלל גדול ופתוח יותר, וילונות לבנים יעשו עבורכם את העבודה. וילונות לבנים יתאימו גם בחדרי שינה ויצרו אווירה שלווה ונעימה, ובכלל הטכניקה של שילוב וילונות לבנים בחדרים קטנים נמצאה יעילה במיוחד כיוון שהאור הטבעי המשתקף מהם גורם לחדרים להיראות גדולים יותר.

שורה תחתונה: עיצוב הבית בלבן יכול להיות עיצוב בסגנון מינימליסטי שיקי, עיצוב בסגנון תעשייתי, עיצוב בסגנון וינטג' ועוד ועוד. השתמשו ביצירתיות שלכם ושלבו קונטרס בצבעים או בטקסטורות. מגוון הפריטים ביד שנייה הוא רחב ומאפשר לכם גם לרכוש מוצרי יד שנייה  יפים ואיכותיים ולשדרג את הבית וגם להיות הרבה יותר ידידותיים לסביבה.