יד2 לעמוד הבית

עוברים לדירה חדשה? כך תאבזרו את הבית בריהוט יד שנייה

זה לא משנה אם החלטתם לעבור לדירה חדשה או שהחלטתם למכור או להשכיר את הנכס שלכם, עיצוב הבית הוא אחד האלמנטים הכי חשובים למראה הסופי של הדירה. רבים נוטים לחשוב שרכישת ריהוט חדש היא האפשרות היחידה לעיצוב יוקרתי ובלתי מתפשר. אז לאלו מכם שמהססים לבחור באופציה הכי חסכונית והידידותית לסביבה, קבלו את כל היתרונות והטיפים לאבזור הבית בעזרת בחירות נכונות של ריהוט יד שנייה

אחד היתרונות הבולטים ברכישת רהיטי יד שנייה הוא שעלותם פחותה משמעותית מריהוט חדש וזה לא אומר בהכרח שאיכות הרהיטים פחותה; הרהיטים עדיין יכולים להיות עמידים ולהחזיק שנים רבות. לבחור ברהיטים יד שנייה היא בחירה חסכונית לתקציב ומאפשרת לכם בו בזמן להקצות את הכספים לתחומים אחרים. יתרון משמעותי אחר הוא שחלק מרהיטי יד שנייה הם בעלי מראה ייחודי ואותנטי, כדוגמת ווינטאג' וביד2 יש לכם מגוון רחב של רהיטי יד שנייה בסגנונות שונים, כך שתוכלו לבחור את הסגנון המתאים לכם. 

בנוסף לכך, קניית רהיטי יד שנייה או סלון יד שנייה תורמת לאיכות הסביבה. כאשר אתם קונים ריהוט יד שנייה, אתם מפחיתים את כמות הרהיטים שעלולים להישרף ללא סיבה מוצדקת!

רכישת ריהוט יד שנייה: כך תעשו זאת נכון

קבלו השראה -

תמונות תמיד מעוררות השראה ומעניקות רעיונות עיצוב נהדרים שתוכלו ליישם אצלכם בדירה. התחילו לבחון, מה אתם אוהבים, לאיזה סגנון אתם נמשכים, מהם הצבעים שנראים בעיניכם, מהו הריהוט שאתם זקוקים לו ועוד. אל תשכחו להתאים את דרישות העיצוב שלכם למידות החלל המדובר.  מנוע החיפוש החדש של יד שנייה מאפשר לכם לבצע סינון והתאמה מדויקת לפריט שאתם מחפשים ע"י שם הפריט או המותג.

בקרת איכות -

מצאתם רהיט יד שנייה שאהבתם? נהדר, עכשיו בדקו שהמראה אחיד ולא פגום, שימו לב לשריטות/מכות ובחנו האם הן ניתנות לתיקון. כמו כן, וודאו מול המוכר שכל החלקים תקינים, אם למשל מדובר בשידה, ודאו שכל המגירות נפתחות כראוי. אם החלטתם לצבוע או לשפץ רהיט מסוים, בדקו את העלויות הכרוכות בכך וודאו שהמחיר הסופי אכן משתלם לכם. שימו לב שגם כאן יש בפניכם את האפשרות לסנן את תוצאות החיפוש לפי מצב הריהוט: כמו חדש, משומש, באריזה, דרוש תיקון ועוד. תוכלו להיעזר גם בתגיות שמוצמדות לפריטים השונים ומציגים בפניכם הזדמנויות רכיש מיוחדות, חדש באריזה, אחריות בתוקף וכו'. 

שימו לב שאתם שומרים על ‘ראש פתוח’ התמקדו בעיצוב הכללי ואל תדאגו לגבי פגמים קלים.

שלמו 'חכם' -

בדקו שהמחיר שאתם משלמים הוא סביר ונחשב כעסקה טובה בעיניכם, עם זאת אם נתקלתם בפריט שממש אהבתם והוא בדיוק בגודל ובצורה הנכונה, כך שהוא משתלב לכם פיקס, אל תהססו לקנות אותו! אם העלות מעט גבוהה מהתקציב שלכם, נהלו משא ומתן על מחיר קרוב יותר למה שתכננתם. חשוב להיות הוגנים ולא להציע מעט מדי, מכיוון שהדבר עלול לגרום לכך שהמוכר ידחה את ההצעה שלכם על הסף.

תשאלו שאלות - 

אל תהססו לבקש פרטים נוספים או תמונות. נסו לקבל מידע רב ככל האפשר, חבל לבזבז זמן נסיעה לאיסוף פריט רק כדי לגלות שזה לא מה שחיפשתם.

קנו רק מה שאתם אוהבים - 

תבחרו רק רהיטים שאתם אוהבים ומתאימים למראה הבית שדמיינתם, ושמרו על עקביות בעיצוב החלל ללא פשרות.

3 מדורי יד שנייה שהכי רלוונטים לאיבזור הדירה שלכם:

  • ריהוט: סלון, ארונות ואחסון, שולחנות וכיסאות, חדרי ילדים, חדר שינה, מטבח ופינות אוכל, גן ומרפסת, חדרי אמבטיה, תכולת דירה.
  • בית ולייף סטייל: תאורה, מיזוג וחימום, אבזור והלבשת הבית.
  • גינון וחוץ: ריהוט חוץ, בריכות, נדנדות וערסלים, צמחים ואדניות.