רוצה לבקש תמונה נוספת?
אפשר לשלוח הודעה בצ׳אט
/
על המוצר
מצלמה במצב חדש בשימוש שנתיים, לא היו בה תקלות בכלל. נמכרת עקב שדרוג למצלמה יקרה יותר, המצלמה חדה מאד, ברמה של G7 מארק 2 אך ללא סלפי.פרטים נוספים
מצב המוצר
כמו חדש
סוג מצלמה
דיגיטלית
ישוב
בני ברק
קטגוריה
מצלמות
