למה שווה לקנות מוצרים עם הוי הכתום?
כמה פעמים רצית לקנות רהיט יד שנייה אבל חששת שהמציאות תהיה שונה מהתמונות? הוי הכתום של יד2 מעניק לך את כל הסיבות להירגע: הוספנו מערכת תשלום מאובטח ששומרת על הכסף שלך, ניתן לשלם עד 3 תשלומים ואפילו דאגנו לשירותי הובלה עד הבית (כרגע בבמרכז הארץ ובקרוב נתרחב). שנתחיל?

עם הוי הכתום קונים רהיטי יד שניה בראש שקט
✓ בטוח יותר: כל מוצר עובר תהליך אימות קפדני של נציג יד2
✓ עסקה מאובטחת: משלמים בכרטיס אשראי ובתשלום מאובטח
✓ תשלום גמיש: אפשרות לעד 3 תשלומים ללא ריבית
✓ שקט נפשי: התשלום יעבור למוכר רק לאחר 24 שעות מקבלת המוצר ורק לאחר שנמצא תואם לתמונות ולתיאור שלו במודעה
✓ אפשרות למשלוח: ניתן להשתמש בשירותי ההובלה של יד2 ולהוביל את הפריט עד הבית (השירות כרוך בתשלום)
אם יש לכם שאלות תוכלו לפנות בכפתור לצ'אט עם נציג של יד2 שישמח לתת לכם פרטים נוספים
1. איפה מוצאים את ה-✓ הכתום?
נכנסים לקטגוריה "המומלצים שלנו" או לקטגוריית ״ריהוט״
שם תוכלו למצוא מגוון מוצרים שנבדקו ע"י צוות המומחים שלנו וזמינים לרכישה בטוחה אונליין עם חלוקה לתשלומים ואפשרות למשלוח עד הבית (כרגע באזור המרכז בלבד)
אם מצאתם פריט שמתאים לכם, לחצו עליו ותוכלו לקבל עליו פרטים נוספים כמו מידות, סוג החומר ועוד פרטים שחשוב לדעת לפני שמזמינים. אם יש לכם עוד שאלות, על דאגה - תוכלו ללחוץ על "צ'אט לפרטים נוספים" ונציג שלנו ידאג לענות על כל השאלות שלכן :)


צפו במדריך

כשרוכשים רהיטים עם ה-✓ הכתום, אפשר להיות שקטים - צוות יד2 עבר קפדנית ובדק כל מוצר.
משלמים אונליין ויש לכם 24 שעות, מקבלת המוצר, לאשר שהכל תקין וכמו שהוצג באתר
כל הפריטים עם סימון ה-✓ זמינים לשילוח באיזור המרכז* המחיר מותאם לכם כבר בצ'קאוט
2. איך להזמין מוצר
אחרי שמצאתם פריט שאהבתם ותרצו להזמין, פשוט הקליקו על "קנייה בטוחה אונליין" ותוכלו לשלם על הפריט אונליין בכרטיס אשראי ואפילו לפרוס לתשלומים
תדרשו להכניס פרטים אישיים כדי שנכיר אותכם ונדע לאן לשלוח (מחיר השילוח מחושב גם על בסיס מרחק)
- אם בחרת באיסוף עצמי, ניצור איתך קשר כדי לקבוע זמן שמתאים לך ולמוכר
- אם בחרת בחברת שילוח, תשלח הודעה לתיאום המסירה
פירוט על עלויות השירות נמצאים כאן
3. איך משלמים בצורה בטוחה
אפשר לשלם בכל כרטיס אשראי, ממלאים את פרטי הכרטיס ובוחרים מספר תשלומים (אפשר עד 3 תשלומים ללא ריבית)
שימו לב הכסף שלך לא מועבר מיד למוכר אלא, נשמר אצלנו בצורה בטוחה עד שתקבל את המוצר ורק 24 שעות אחרי קבלת המוצר והכל תקין הכסף יועבר למוכר.
תשובות לשאלות נפוצות
מתי הכסף שלי עובר למוכר?
מתי הכסף שלי עובר למוכר?
הכסף שלך נשמר ביד2, וההעברה מתבצעת רק אחרי 24 שעות מרגע המסירה
האם השילוח זמין בכל הארץ?
האם השילוח זמין בכל הארץ?
בשלב זה השילוח זמין רק בגוש דן. אל דאגה, אם ביתך נמצא מחוץ לגוש דן, ניתן לבחור באיסוף עצמי
כמה עולה משלוח עם חברת השילוחים?
כמה עולה משלוח עם חברת השילוחים?
הכל מפורט כאן. יש שני מקרים בהם תידרש תוספת תשלום במזומן לשליח:
- 50 ש"ח לכל קומה החל מהקומה הרביעית (כולל)
- 60 ש"ח עבור פירוק דלת מקרר (במידת הצורך)
איך יודעים שהמוצר שאקבל תואם לתיאור ולתמונות במודעה?
איך יודעים שהמוצר שאקבל תואם לתיאור ולתמונות במודעה?
בשביל זה אנחנו כאן. כל מוצר עם וי כתום נבדק על ידי נציג מקצועי שלנו לפני המסירה. אנחנו מוודאים שהמוצר תואם במדויק לתיאור ולתמונות במודעה
מה זה אומר מוצר אשר יש לו תגית "קניה אונליין"?
מה זה אומר מוצר אשר יש לו תגית "קניה אונליין"?
לראשונה ביד2, ניתן לרכוש מוצר אונליין בפלטפורמת יד2 כשיש לו את הסימון של הוי הכתום. ניתן לשלם בצורה מאובטחת באמצעות כרטיס אשראי ולחלק את סכום הרכישה לעד 3 תשלומים ללא ריבית.
לאחר שביצעת את העסקה, יד2 תשמור על הכסף שלך ותעביר למוכר רק 24 שעות לאחר שקיבלת את המוצר ווידאת שהוא תקין ותואם לתיאור במודעה.
איך אפשר לדעת שתהליך המכירה מתנהל בצורה מאובטחת?
איך אפשר לדעת שתהליך המכירה מתנהל בצורה מאובטחת?
כשמדובר בכסף שלך, חשוב לנו השקט הנפשי שלך.
המוכר לעולם לא יקבל את פרטי כרטיס האשראי שלך, ופרטיך נשמרים בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. הכסף שלך מוחזק באופן מאובטח, ויועבר למוכר רק 24 שעות לאחר שקיבלת את המוצר ווידאת שהוא תקין ותואם לתיאור במודעה.
האם אני יכול להחזיר את המוצר?
האם אני יכול להחזיר את המוצר?
מוצרי יד שנייה שנרכשו בפלטפורמה אינם ניתנים להחזרה למוכר, להוציא מקרים בהם קיימת אי התאמה בין תיאור המוצר המוצג למכירה לשהתקבל בפועל. בדיוק בשביל זה יש אותנו!
מרגע קבלת המוצר בין אם באיסוף עצמי ובין אם ע"י שליח, יש לך 24 שעות לוודא שהמוצר תואם לתיאור ולתמונות במודעה. במידה וישנה בעיה, עליך לפנות לצוות שירות הלקוחות של יד2 לפתיחת פניה בנושא. בפניה יהיה עליך לתת תיעוד במלל ותמיכה בתמונות לחוסר ההתאמה שיש בין המוצר שקיבלת למה שתואר במודעה. צוות שירות של יד2
ניתן לפנות אלינו באחת מהדרכים הבאות:
פניה באמצעות מספר וואטסאפ הזמין למוכר: 055-9876569, הפועל בימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00.
פניה למוקד שירות לקוחות: 03-5522222. המוקד פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30-17:00.
בדואר אלקטרוני לכתובת: contact@yad2.co.il יש לציין בפנייה "בקשה לביטול עסקה".
לכל פנייה לאחד מאמצעי שירות הלקוחות יש לצרף את הפרטים שלהלן: שם מלא, טלפון, אי-מייל, סיבת ביטול עסקה.
יש לי רהיט יד שניה שעומד בכל הקריטריונים של הוי הכתום ואני רוצה למכור אותו. איך אפשר להצטרף לשירות?
יש לי רהיט יד שניה שעומד בכל הקריטריונים של הוי הכתום ואני רוצה למכור אותו. איך אפשר להצטרף לשירות?
בקלות, כל מה שצריך לעשות זהלהעלות מודעה, בתהליך רגיל של פרסום מודעה. טופס ההצטרפות ל-וי הכתום יוצג באופן אוטומטי עבור הרהיטים הרלוונטים ושם ניתן להשאיר בקשה להצטרפות ושירות הלקוחות יחזרו אליך במהרה.
צריכים עזרה נוספת, יש לכם עוד שאלות?
האם המאמר עזר לכם?
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
-
פורים בסימן קיימות: 7 תחפושות ביתיות קלות להכנה מחומרים ממוחזרים
פורים הוא חג של יצירתיות, צבע ושמחה – ואין סיבה לקנות תחפושת חדשה בכל שנה. במקום זאת, אפשר להכין תחפושות מקסימות בעזרת בגדים ישנים, קרטונים, בדים וחומרים שיש בבית. כך...
קרא עוד > -
ט"ו בשבט: כמה עצים כורתים לטובת תעשיית הריהוט ואיך אנחנו יכולים להשפיע?
דמיינו שולחן אוכל מעץ מלא, עם סימני זמן עדינים שמספרים את סיפור הארוחות המשפחתיות שישבו סביבו… כשאנחנו בוחרים לקנות רהיט יד שנייה, אנחנו לא רק מכניסים לבית שלנו אופי וייחודיות...
קרא עוד > -
מהפכת הוי הכתום יוצאת לדרך ומשנה את חוקי המשחק בעולם היד השנייה!
תשכחו מכל מה שאתם מכירים על חווית הקנייה והמכירה של מוצרי יד שנייה. השירות החדש שאנו מציעים לכם משדרג את חווית הקניה והמכירה ומנקה אותה מ'רעשי רקע' של שיחות בלתי...
קרא עוד >