יד2 לעמוד הבית

איך מקבלים וי כתום על המודעה שלי?

הוי הכתום זו דרך חדשה למכור בקלות, במהירות ובלי התעסקות. כל זה קורה בזכות הצוות שלנו שעושה הכל בשבילך ובמקומך: עבור עמלת מכירה בלבד נענה לקונים פוטנציאלים במקומך, ננהל את תהליך המכירה, נתאם שהשילוח או האיסוף יתבצע רק מתי שנוח לך ונדאג שהתשלום יגיע ישירות לחשבון שלך. רוצה למכור רהיט בקלות, במהירות ובלי התעסקויות? הגעת למקום הנכון

 לפני שמתחילים

הוי הכתום של יד2 הוא שירות חדש שנרחיב בהדרגה ונמצא כרגע בפיילוט. בשלב זה אנחנו מזמינים אותך להציע למכירה מוצרים העומדים בתנאים הבאים:

  • המוצר הוא רהיט
  • מחיר המוצר הוא בין 1,000 ל-5,000 ש"ח
  • המוצר במצב טוב כמו חדש
  • ניתן לאסוף אותו ממרכז הארץ
  • יש מעלית בבניין (או שהדירה בקומה 3 ומטה)

אז איך מצטרפים ל-✓ הכתום?

פשוט מעלים מודעה, ממש כמו כל מודעה רגילה, הכפתור נמצא תמיד בסרגל הניווט העליון באתר :)

ממלאים את כל הפרטים

  • נותנים כותרת למוצר, עדיף שתהיה לפחות 5 מילים
  • קצת פרטים על המוצר (עדיף אפילו הרבה)
  • מחיר שהייתם רוצים לקבל עבור המוצר
  • מוסיפים כמה תמונות טובות
  • כמובן פירטי יצירת קשר

המערכת שלנו מיד בודקת אם עניתם על התנאים לקבלת ה-✓ ובמידה וכן תקפיץ את ההודעה הבא:

מאשרים בכפתור: תחזרו אליי

אנו נחזור אליכם בהקדם, נערוך בדיקה מקיפה של הפריט יחד איתכם ונמלא שאלון מפורט, כך שלא נצטרך להטריד אתכם על שאלות מוכרות.

השיחה איתנו לוקחת כ- 10 דקות. במהלכה נבקש ממכם פרטים לדוגמה: תמונות מקרוב ומרחוק של הפריט, מידות הפריט, סוג הבד וכו'...

חשוב לדעת: לא ניתן לערוך מודעות עם וי כתום אחרי שהן פורסמו באתר,  כדאי להכין את כל הפרטים מראש. אגב, אם יש לך שאלה או בקשה בנוגע למודעה, יש לך ווטסאפ ישיר עם נציג זמין לשירותך.

צפו במדריך

עולים לאוויר

זהו! יש לנו את כל הפרטים והמודעה שלכם עם ה-✓ הכתום באוויר ובידיים טובות. :-)

במידה ולקונים יהיה שאלות אנו נדע לענות להם, כך שאתם יכולים לשבת בנחת ולדעת שאנחנו עובדים קשה למכור את המוצר - רק תהיו זמינים שנעדכן אותכם שהתקבלה הזמנה.

יש עוד שאלות?

אל דאגה, אנחנו כל הזמן נשארים בקשר ויהיה לכם מספר ווצאפ שזמין לנציגי המכירה שלנו כך שאם תרצו לעדכן או לקבל עדכון על המוצר שלכם תוכלו לשלוח הודעה ולקבל שירות אישי.

נמכר 👌 מה עכשיו?

ברגע ויש קונה והעסקה יצאה לדרך, הרהיט יאסף רק מתי שמתאים לך בלו״ז, בין אם מדובר באיסוף עצמי או באמצעות חברת השילוח.

חשוב: יש לשמור על הרהיט בדיוק באותו מצב (כפי שדיברנו בשיחת הטלפון הראשונה).

קרה משהו? לא נורא רק תעדכנו אותנו ואנו נדאג לעדכן את המודעה

תשובות לשאלות נפוצות

מה עלות השירות?

15% מסך המכירה ורק כאשר המוצר נמכר. לא מכרת? לא שילמת.

שירות הוי הכתום עושה את כל הטררם במקומך:

✅ צוות מקצועי שמנהל עבורך את תהליך המכירה
✅ מענה וטיפול בכל הפניות שמגיעות
✅ וי כתום על המודעה עם אחריות שהמוצר נבדק ואושר על ידינו
✅ ייעוץ מחיר מצוות יד2 המתבסס על נתוני מכירה ומגמות השוק
✅ מודעה עם עיצוב בולט ומיקום שווה בעמודי הבית והקטגוריה הרלוונטים שמגדילים את סיכויי המכירה
✅ תיאום גמיש של השילוח או האיסוף לפי הזמנים שנוחים לך
✅ תשלום מאובטח ישירות לחשבון הבנק שלך
✅ ווסטאפ ישיר לנציג יד2 לכל שאלה או בקשה

מתי ואיך אני מקבל את הכסף מהקונה?

התשלום מועבר ישירות לחשבון הבנק שלך אחרי 24 שעות מרגע מסירת המוצר (לוקח לך עד 4 ימי עסקים כדי לראות את זה בחשבון)

הקונה יכול להתחרט על הרכישה?

לא. לקונה יש 24 שעות לוודא שהמוצר תואם לתיאור ותקין. במקרה ויש בעיה, צוות השירות שלנו ינסה לפתור את הבעיה בעצמו. אם הכל בסדר, הכסף יועבר לחשבונך לאחר 4 ימים

אפשר לראות את כמות הצפיות במודעה שלי?

בטח, זה החלק הכיף וזה קורה בעמוד האישי שלך. אם צריך לערוך משהו במודעה, ניתן לעשות את זה דרך הוואטסאפ עם נציג יד2 שזמין עבורך

מה יקרה אם אני לא בזמינות כשמתקשר קונה פוטנציאלי?

בשביל זה קיים השירות של הוי הכתום של יד2. אנחנו עונים לכל הפניות, מעדכנים אותך כשמצאנו קונה סופי ודואגים שהשליחות או האיסוף יתבצעו ביום ובזמן שנוחים לך. בשלוש אותיות: VIP

האם השירות יתרחב לקטגוריות נוספות או לאזורים נוספים?

עובדים על זה. אם הרהיט שלך עונה על 5 הקריטריונים:

  1. קטגורית ריהוט
  2. מחיר 1,000-5,000₪
  3. סטטוס כמו חדש או במצב טוב
  4. איזור המרכז והסביבה
  5. יש מעלית בבניין

אנחנו מזמינים אותך להעלות מודעה כבר עכשיו

הקונה יכול לשלם בתשלומים?

כן, אבל זה לא רלוונטי כי הסכום המלא ישלח אליך במלואו לאחר 24 שעות ממועד המסירה. עוד חדשות טובות: אופציה לשירות בתשלומים מגדיל את סיכויי המכירה. בקיצור: win win

האם נדרש תשלום נוסף עבור פירוק והרכבת המוצר?

שירות ההובלה הרגיל כלול במחיר ומתבצע על חשבון הקונה. במקרים מיוחדים בהם נדרש פירוק של המוצר, יידרש תשלום נוסף במזומן ישירות למובילים.

מה קורה אם רוצים לבטל את המודעה?

שולחים ווטסאפ לנציג. הוא יבטל את השירות וימחק את המודעה. תהליך הביטול כולל דמי טיפול

מה קורה אם רוצים לשנות את המחיר?

שולחים ווטסאפ לנציג שלך והוא יעדכן את המודעה

כמה זמן המודעה שלי תהיה באוויר עם הוי הכתום?

21 ימים. במידה והמוצר לא נמכר, המודעה תהפוך למודעה רגילה לעוד 19 ימים ואז תרד מהאתר

איך אפשר לדעת שפרטי החשבון הבנק שלי מאובטחים? 

כשמדובר בכסף שלך, חשוב שיהיה שקט נפשי. ביד2 משקיעים בהגנת המידע ופועלים בהתאם בהתאם לדרישות החוק והרגולציה בתחום אבטחת המידע והגנת הפרטיות. החברה נמצאת בתהליך לקבלת רישיון מרשות ניירות ערך, כחלק מכך, אנו מקפידים על יישום הסטנדרטים והנהלים הנדרשים לשמירה והגנה על פרטי לקוחותינו.

צריכים עזרה נוספת, יש לכם עוד שאלות?

האם המאמר עזר לכם?